kun je een inbouwmagnetron zelf makkelijk vervangen ?

De afmeting is 526x345, stel ik koop er een nieuwe met afmeting 595x347
kan ik deze dan makkelijk vervangen ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Erna55
8 jaar geleden
Het is een inbouw. Dus dan gaat hij in een ruimte ( kastje ) .
De grotere maat zal dan mogelijk niet passen.

Antwoorden (1)

Het vervangen van een inbouwmagnetron is niet moeilijk. Maar je moet wel vooraf controleren of het gaat passen. Daarvoor kun je het beste eerst de oude verwijderen, en de nismaat opmeten (dus de inbouwruimte). Van het nieuwe apparaat kun je online opzoeken welke nismaat vereist is, en weet je dus of het gaat passen.
bamibal