Ja, maar andersom niet ;-)

A4 is een gewoon schrijfblaadje ; A5 is daar de helft van en A6 weer de helft (formaat ansichtkaart dus). Die passen prima in een lamineerapparaat, het beste met de korte kant.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
kleiner dan A4 past altijd, wel even het schuifje instellen op A6, ander heb je kans op scheeftrekken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
O. Ik doe juist alles expres scheef er in, zodat hij met een punt begint. Niet te scheef natuurlijk, want dan past het niet meer. Zo'n schuifje gebruik ik alleen bij de printer