Hoe repareer je een putje in emaille?

Er zit een kleine beschadiging in mijn wasbak.
Kan je dat opknappen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K
Ivana
8 jaar geleden
Er bestaan tubes om kleine reparaties te verrichten aan emaille. Vraag de doe- het- zelfzaak of bij een badkamerspecialist.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In onderstaande link vind je vele mogelijkheden https://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=&oq=emaille+repereren&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACAW_nlNL526NL526&q=emaille+repereren&gs_l=hp....0.0.0.6808...........0.uvuLtP1_y9I

Antwoorden (2)

Het emaille zelf kan je niet repareren.
Wel bestaat er `Koud emaille´ voor reparaties.
Vaak kan je dat is de juiste kleur verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan dat perfect herstellen.
"Reparatie van splinters, diepe krassen, putjes en inkepingen in emaille douchebak en andere geëmailleerde oppervlakken. Beltraco heeft de Proffill reparatieset waarmee u snel en eenvoudig kunt repareren.Te gebruiken op bad, wasbak en douchebak."
Succes.