Hoe maak ik een buisje helemaal waterdicht?

Het buisje komt helemaal onderwater te staan met daarin een blaadje en dat blaadje mag absoluut niet nat worden. Dit is voor een onderdeel van een puzzel tocht. Het blijft minimaal een jaar onderwater

Toegevoegd na 47 seconden:
Het moet wel zo zijn dat mensen het buisje open kunnen maken d.m.v. een draai mechanisme of iets om dus het blaadje te bereiken

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Dit soort kokertjes zijn gewoon te koop en voor wat het kost zou ik het persoonlijk niet zelf gaan maken. Je kunt aannemen dat spullen die voor de duiksport worden verkocht, waterdicht zijn.
paulus811
8 jaar geleden
Ik zou een klein drinkflesje nemen, goed uitspoelen en briefje er in. Met de schroefdop is dit voldoende waterdicht.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De goedkoopste oplossing is even bij de bouwmarkt gaan kijken. Er zijn diverse PVC aansluitstukken met schroefdraad te koop welke je kan afsluiten met passende doppen met een rubber dichting. Absoluut waterdicht.