Is dit een beton boorkoppen set?

http://www.2cheap.nl/arrow-tech-boorset-sds-plus-in-koffer-8-delig.html?utm_campaign=Gereedschap%2FGereedschapsets&utm_term=Arrow%20Tech%20Boorset%20Sds%20Plus%20in%20Koffer%20(8%20Delig)&utm_content=Arrow%20Tech&utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&gclid=CjwKEAjw1Iq6BRDY_tK-9OjdmBESJABlzoY7OmSnhJFc3lYyZGo4O0mJi9-acw4RrJ96RPsZqCAtmxoClEvw_wcB

Picture for question
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, maar ik zou ze niet kopen want die van Arrow smelten waar je bijstaat.
koraal19
7 jaar geleden
@freekfluweel
als ze voor beton zijn ,moet ze wel tegen kunnen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is jouw (weggegooid) geld...! Je kan niet voor €15,- 8 sds-boorkoppen die het meer dan één keer volhouden.
ronron1212
7 jaar geleden
Het zijn geen beton boorkoppen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat je met deze goedkope boren, hooguit een halve cm in het beton komt (als de boor en je boormachine al geschikt zijn voor deze klus), goedkope boortjes zijn binnen de kortste keren bot. Goed materiaal is het halve werk. Het is waarschijnlijk verstandiger goed materiaal (machine en boor) te huren bij de bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan en heb sds boren afhankelijk van het formaat gekocht tussen 0.95 en 1,25 excl en die gaan zeker langer mee dan een paar gaten in beton. Dure boren zijn onzin als je geen honderden gaten per week hoeft te boren. En ik heb ook wel eens een boortje laten smelten, 50 gaten meteen achter elkaar in zwaar beton is geen goed idee met dit soort boortjes.
Gaatje, plugje, schroefje en je kan lang doorgaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan heb ik het over de prijzen van de boren die in deze set zitten. En ja, dit zijn beton boren.

Het beste antwoord

Dit zijn inderdaad boortjes die gebruikt worden voor beton / steen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor diegene die de min heeft geplaatst: Waar worden deze boren dan voor gebruikt? Dat ze niet van de beste kwaliteit zijn wil niet zeggen dat ze niet daarvoor bestemd zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SDS+ en SDS max boren zijn per definitie bedoeld voor het boren in beton.
Normaal zou ik een dergelijk antwoord niet plussen; maar deze verdient een compensatie
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet per defintie, wel bijna altijd, maar hier staan en paar sds houtboren tussen:
http://www.memenco-europe.com/houtboren.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik dacht mijn gereedschap te kennen, maar blijkbaar kan je altijd nog wat leren. Niet vergeten het slagmechanisme uit te schakelen bij gebruik :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jouw gereedschap ken je vast wel.. ;-)
Al het gereedschap ter wereld is weer een ander verhaal, je kan het zo gek niet verzinnen of iemand heeft het wel bedacht en gemaakt.