Waar vind ik betonplex platen met een grotere afmeting dan 300 x 150 cm?

Ik zoek een houthandel oid waar ze betonplexplaten in grotere afmetingen dan de standaardafmetingen verkopen, de plaat die ik nodig heb valt er namelijk net buiten: 300 x 152...
Help?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Vraag het een houthandel bij jouw in de buurt om het te bestellen?
Als het bestaat dan moeten ze het kunnen bestellen.
Wel een echte houthandel, liefst eentje die al zeer lang bestaat, die weten het echt wel.

volgens wiki bestaat het tot 1250 x 360 cm.

Toegevoegd na 1 minuut:
een klikje extra en gevonden:
153 x 300 cm
http://www.m-p-x.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=18
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kun je bij een vestiging van bouwmaat laten bestellen. .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.bouwkoop.com/Multiplex/plaatmateriaal/LaudioFormGrenenBetonmultiplex_1500x3000.html