weet iemand leuke dingen om te doen met een chihuahua??

hoi allemaal,

Weet iemand leuke dingen om buiten te doen met je hond??

Of weet iemand nog leuke hondentrucjes om aan te leren??

Zelf ben ik al een met hem gaan skaten maar verder weet ik geen dingen meer om te doen dus weten jullie misschien wat leuks??

Bedankt voor je antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga lekker met een barbiepop spelen. Een hond is GEEN speelgoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd!!! het scheelt natuurlijk ook wel of je met een kalf van een hond gaat skaten of met een XL cavia.
komt er een keer een poot onder een wiel kan je wel nagaan welke hond eerder de pineut is natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhmm... ik weet ook wel dat het geen speelgoed is maar met skaten bedoel ik dat ik skate en mijn hond meerent netzoals cesar millan dat ook doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@dingeest
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het helemaal leuk dat je wat met je hond doet. verschil met CM is dat ie heeeel ietsje pietsje meer ervaring heeft, en dat een pootje van een Chi nog steeds kwetsbaar is onder een wiel of wieltje. behendigheid, gehoorzaamheid.... dat zijn ook dingen die je met je hond kan doen. zo krijgt ie beweging, en leer je er zelf ook dingen bij. :) wandelen in het bos, donderjagen met andere honden, mee op een fietstocht (mandje of kar achter de fiets) verschillende honden sporten, noem het allemaal maar op. er is meer dan genoeg te doen met je hond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens hoever je hem kan weg schoppen.
Snuffel
12 jaar geleden
Natuurlijk weet de vragensteller wel dat een hondje geen speelgoed is. Hij/zij wil gewoon de hond (en zichzelf) vermaken met leuke bezigheden. Ik vind het prijzenswaardig! Wat een gezeur toch weer (zoals veel te vaak hier op de site).
Snuffel
12 jaar geleden
Hoeveel mensen hebben wel niet een hond, en doen er alleen in het begin wat mee en laten hem vervolgens links liggen? Het is goed dat er wordt nagedacht over leuke activiteiten met de hond. Plusje voor de vraag dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn dingen om over na te denken VOORDAT je een hond koopt.

Antwoorden (7)

Ga met de hond naar het bos. Lekker wandelen. Het is een hond niet een speeltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je met speelgoed??
Ik ging gewoon skaten en mijn hond rent naast me mee netzoals cesar millan ook weleens op tv zegt??!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik maar niet meer doen. Je hond is al niet zo groot en als je er met je skateboard overheen rijd, kan het goed mis gaan.
Een hond is geen speelgoed en houdt vooral van lekker rennen en ravotten.
Maar op deze site staan nog wat dingen die je met je hond kan doen, zoals voetballen (met een bal dus, niet met je hond ;), frisbeen en verstoppertje.
http://www.dekkertjes.nl/spelen_met_je_hond.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je met speelgoed??
Ik ging gewoon skaten en mijn hond rent naast me mee netzoals cesar millan ook weleens op tv zegt??!!
Een klein takje of een balletje vind ie misschien wel leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens met je hond naar een hondenweide, komt die eens andere honden tegen.
Anders kan je hem nieuwe trucjes leren. Wij hebben de onze al verschillende grappige dingen leren doen.
Hij kan dag zeggen door met z'n poot te wuiven, kiekeboe door de benen doen, high five, en zo nog wat.
Verstoppertje spelen met een snoepje voor hem vind ie ook altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goh wat een rare vraag.

je vraagt eigenlijk... weet iemand wat leuks te doen met een hond?

het is en blijft natuurlijk een hond. je kan jezelf afvragen waarom je chi hebt.

je kan alles doen wat honden leuk vinden, want het is gewoon een hond, niets meer en niets minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is goed dat je spelletjes wil spelen met je hond,
dat is goed voor jou en voor je hond.
Ik denk alleen dat skaten wel een beetje gevaarlijk is met een chi, dus je kan beter andere dingen gaan doen.

Je kan een rij pionnen zetten en je hondje leren slalommen, of op een uitrenveld spelen met een bal.

Op onderstaande sites vind je misschien nog wat tips om spelletjes te spelen met je hond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf heel veel uit de boeken van de bieb gehaald. Daar staan heel veel leuke ideen in. Je moet alleen wel kijken of de trucjes goed bij je hond aansluiten.