Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

de hond likt alles heel veel, wat is er aan de hand?

Sinds een tijdje likt onze hond enorm veel aan van alles en nog wat. Zijn kussen, de vloer, zijn kleedje, onze sokken, zichzelf, echt alles. We proberen het hem te verbieden, maar even later gaat hij gewoon verder. Kan het zijn dat hij last heeft van een vieze smaak door zijn vieze tanden? Hij is 10 jaar.

(binnenkort gaan we weer naar de dierenarts voor de APK en prikken e.d.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan ook verveling zijn.
Rieneke1
12 jaar geleden
bij veranderd gedrag kan je het best rap naar de dierenarts gaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meerdere opties:

Last van zijn tanden.
Hij is geirriteerd.
Hij is opgewonden.

En schijnzwanger kwam als eerste in me op, maar het is een mannetje begrijp ik, dus dat lijkt me sterk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Onze hond doet dat ook,.. hij is 1jaar&3maand..
volgens mij is dat gewoon normaal toch?
likken heeft ie altijd al gedaan,.. handen, sokken, gras, tegels,.. je kunt het zo gek niet bedenken..

kan het niet komen omdat andere vrouwtjes-honden loopt zijn? en dat hij dat wel leuk vind zeg maar ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm... jouw hond is 1 jaar en 3 maand, en heeft het altijd gedaan. Dus is het normaal voor jouw hond. (nog wel, kan nog veranderen, hij/zij is nog jong) Onze hond is 10 jaar en doet dit pas sinds kort. Niet normaal dus. Als er teefjes in de buurt zijn die loops zijn, gedraagt hij zich nog anders, dan is hij altijd heel rustig, en als hij alleen in de kamer is, of het is te stil om hem heen, gaat hij huilen. Dus dat is het ook niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding