Kunnen kippen en kalkoen samen

Ik wil graag een kalkoen bij mijn kippen houden kan dit samen of moet de kalkoen apart?
Gr. Jens

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.5K

Het beste antwoord

Ja, een kalkoen en een kip kunnen wel samen maar zoals hierboven staat geen haan en een kalkoenhaan samen zetten. Dat kan voor problemen zorgen. Op het begin wel even in gaten houden. Want ze kunnen nog altijd eens ruzie hebben of zo.
Want zelfs kippen krijgen ruzie met andere kippen.
En ook genoeg ruimte hebben.
Ik hoop dat ik je kon helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

deze kunnen best samenleven
fremar
12 jaar geleden
Ik denk het wel,
In ieder geval op veel kinderboerderijen lopen ze samen (is wel groot dan) maar lukt wel. En anders houd je ze in de gaten even.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er genoeg ruimte is kan dit prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste antwoord. Bij voldoende ruimte is er geen probleem met territoriaal gedrag
Ja kippen is geen probleem maar zet er geen haan in als je ook kalkoenhanen hebt want die slachten je kippenhaan helemaal af.