rond de 7 euro per stuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

het ligt er natuurlijk aan waar je koopt. maar meestal goedkoper dan 10 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk van af waar je het het koopt en welke soort maar het goedkoopste dat ik ooit heb gevonden was 5 euro. Het zal zeker niet meer dan 10 euro zijn. Wat meer geld zal kosten is kooi, voer, stro, accessoires, enz.
Ik hoop dat ik u kon helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, een goede kooi is het duurste, en hooi en voer en drinkflesje enzo komt er dan ook nog bij.
op marktplaats staan ze soms gratis af te halen, en dan hebben ze dikwijls ook wel spulletjes over voor je
Voor €3,00 à €3,50 kun je ze al op de bekende verkoopsites vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tussen de 5 en de 10 euro als je ze bij een dierenspeciaalzaak haalt