kan het kwaad om regelmatig foto.s te maken van een dwerghamster?

Ik fotograveer graag mijn jonge dwerghamster maar kan.dat geflits kwaad voor hun of hebben ze er

Niks van?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Voor zijn ogen kan het geen kwaad denk ik, maar mogelijk wordt hij er wel schrikachtig van. Vergelijk maar met jezelf wanneer er in je ogen geflitst wordt, even verblind, maar daarna weer oké.

Maar waarom doe je het niet zonder flits, dat geeft bovendien veel mooiere en natuurlijkere foto's. Als het te donker is zet je gewoon een bureaulamp er boven. Met de camera's van tegenwoordig moet dat lukken. Vergeet die niet op het tulpje te zetten als je van dichtbij fotografeert.