Mijn cavia plast bloed wat te doen?

Ik was heerlijk met m'n cavia aan het knuffelen toen ik
Ineens een natte hand had het bleek bloed, tenminste
Het was rood! Ik schrok heel erg! Wat kan het zijn? En wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Naar de dokter ermee !!!!
Ritsuka
9 jaar geleden
Dierenarts
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Dat spreekt voor zich.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Proberen veel te laten drinken en naar de dierenarts gaan. Mocht het te erg worden, wacht het weekend dan niet af. Er zitten ook dierenartsen in het weekend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zou zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan het kan met zijn darmen of nieren te maken hebben
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht een ontsteking hier of daar verzorg het diertje goed; best eens langs gaan bij de dierenarts... antibiotica?
Dieren zijn onze aandacht waard! Ze zijn liever dan sommige mensen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meteen naar de dierenarts gaan ,geen minuut wachten

Antwoorden (1)

Het kan bloed zijn, of een verkleuring van de urine door het voer van je cavia.
Mocht het bloed zijn, dan heeft je cavia een medisch probleem waar wij niet veel over kunnen zeggen: hij kan nierproblemen hebben, een blaasontsteking, en ga zo maar door.
Het is dus wel duidelijk dat je met het beestje naar de dierenarts moet.
Lees onderstaande link maar even door.
Rieneke1