kunnen 2 mannentjes chinese dwerghamsters bij elkaar?

Ik heb 2 chinese dwerghamsters het zijn broers nu zitten ze bijelkaar in een hok en tot nu toe gaat het goed zr zijn nu 3 maanden oud maar ik hoor dat ze uit eindelijk kunnen gaan vechten is dit zo of zijn dit maar fabels?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

ze kunnen vanaf hun geboorte 5 a 6 ( maximaal ) weken bij elkaar zijn maar vrouwtje en mannetje kunnen bij elkaar tot ze hebben gedekt hebben maar dan moeten ze meteen uit elkaar gehaald worden !

kijk maar op de site daar lees je meer
succes verder
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee nooit geen 2 manetjes bij elkaar en geen 2 mannetjes en 1 vrouwtje alleen 1 mannetje en 1 vrouwtje kunnen bij elkaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Dan wordt het alleen wel snel knap druk in de kooi :)