heeft mijn kat een ziekte als ze een kale plek in haar nek heeft?

Mijn kat heeft 1 kale plek waar we normaal het antivlooien medicijn doen, dus tussen de schouderbladen. Moet ik me hier om zorgen maken? Onze kat vecht wel vaak, dus kan het dan ook gewoon een kale plek zijn omdat er een wondje zat? volgens mij is dat wel het enige kale plek

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Daar valt zo op afstand weinig over te zeggen.
Het kan een reactie op het vlooienmiddel zijn, een schimmel, voedselallergie, en ga zo maar door.
Kijk het even aan (als het plekje er rustig uitziet verder), en ga naar de dierenarts als het plekje niet verdwijnt, zich uitbreidt, of als er andere veranderingen optreden.
Rieneke1