Is dit een haan of is dit een hen?

1 mechelse koekoek.(zwart)
1 gewone legkip(geel)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zie je niet vanaf een afstand, lijkt me.

Antwoorden (2)

Als ik moet gokken zeg ik een haan gezien de grove kam.

Echter als je zekerheid wilt hebben, moet je iemand laten kijken die kan sexen.

Je kunt dit gelijk na het uitkomen al doen, maar je moet er wel verstand van hebben.

Als je lang genoeg wacht gaat het kraaien als het een haan is trouwens, maar dat wist je denk ik al

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel met haan het zwarte kuiken
andere zou dan hen zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar zie jij een grote kam? Misschien moet ik naar de Pearl hoor maar ik zie m niet..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@vrouwe70. XD LOL
Ik heb ook een bril en zie m ook niet. En mijn bril is niets mis mee.
Amadea
9 jaar geleden
Als je dubbel op de afbeelding klikt wordt die zodanig vergroot dat echt wel te zien is dat het zwarte kuiken een kam heeft!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, als je dat en KAM mag noemen dan heb ik een dikke snor..
Dat kunnen alleen experts nu al zien.
Je laat 2 verschillende kippen zien, iedere kip/haansoort heeft z'n specifieke kenmerken dus die kam van de Mechelse ziet er anders uit dan die van de leghen, dit is dus een beetje appels met peren vergelijken.