hoe smaken hondenbrokken?

Misschien een stomme vraag maar voor katten zie je een hoop reclame dat het zo lekker is ed. Maar dan denk ik wie proeft dat dan om dat te beoordelen. Misschien is het ene gewoon smerig en het andere extra smerig, dan maar de minst smerige. Van katten weet je dat ze kieskeuriger zijn. Maar over honden word niet echt gerept in de reclame. En smaken hondebroken naar dingen die ze,in de natuur ook zouden eten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Honden brokken behoren naar het type vlees te smaken wat op de verpakking staat daar naast zitten er bij stoffen in zoals vitamines en mineralen, je zou zelf een stukje kunnen proeven ? honden zijn over het algemeen alles eters ( net zo als de mens ) katten zijn echte vlees eters vandaar dat voor hen meer smaken zijn dan voor de hond omdat zij bijna alles lekker vinden.