Mijn waterschildpad zijn Oorontsteking is open gesprongen wat te doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je op voorhand zou hebben geweten dat jouw schildpad een oorontsteking had, zou je m.i. dit niet moeten afwachten tot dit doorbreekt om vervolgens hier deze vraag te stellen. Persoonlijk had ik het sympathieker t.o.v. jouw schildpad gevonden dat je eerst bij de dierenarts info had ingewonnen en daarna hier op GV verdere info ter verzorging had ingewonnen. Maar een consult is wel duur en... medicijnen kosten ook geld. http://www.dzeh.nl/index.php?page=tarieven
Ivana
8 jaar geleden
Nou is de ergste pijn tenminste geleden. Vervolg :even naar de dierenarts
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit had m.i. voor de doorbraak moeten gebeuren.
Ivana
8 jaar geleden
Jawel, maar hoe zie je aan een schildpad dat hij pijn heeft?

Antwoorden (1)

Naar de dierenarts om het schoon te laten spuiten en een antibioticazalf te krijgen.
Amadea