Ik heb een Miele Wasmachine ( type: Novotronic Excellent 92). Het lampje 'voorwas' blijft maar knipperen wanneer ik een wasprogramma kies. Wat is dit?

Toegevoegd na 37 minuten:
Er brand ook een rood lampje bij 'Kontrole'.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geprobeerd wat je zei, maar hij blijft knipperen. Het toerental staat op 1400. Inmiddels is er een lampje bij Kontrole gaan branden ( rode kleur).
Reddie
12 jaar geleden
Bij dat lampje ook nog een kraantje en een afvoertje.
Ik zou beide even controleren.
Bij mij staat er ook nog "PC". In het ergste geval is er iets mis met de besturing. Wordt het toch Miele bellen.

Het beste antwoord

Uw programma herstarten en als het blijft pinken wijst dat op een defect. Best de technische dienst bellen.
Zie pagina van de (Duitse) handleiding.

Toegevoegd na 53 seconden:
Moet zijn " Zie pagina 27 ......"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Iets dergelijks had ik dat de machine in de spoelstop bleef hangen. Het bleek dat ik het toerental op spoelstop had staan (lekker simpel).
Ik denk dat de machine nu "vraagt" om het hoofdwasmiddel, en dat je dan de knop "Voorwas" dan moet laten terugspringen) nog een keer indrukken).
Laat me weten of dat klopt. Weet ik weer wat meer.
12 jaar geleden
Ik zie een lampje bij controle en een kraan.. Heb je de kraan wel openstaan?