mijn ijskast is van binnen vergeeld. Kan ik deze weer wit krijgen?

Nee. De binnenkant is kunststof

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb de suggesties uitgeprobeerd en er heeft niets geholpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier staan al een aantal nuttige antwoorden: http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/schoonmaken-wassen/vergeeld-kunststof-wit.4811

Antwoorden (4)

Verdun citroensap met water en smeer daar je koelkast mee in, even in laten trekken en daarna afspoelen met water.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan
Gebruik hiervoor commandant ,
Dat is een soort autopoets
Daar maak ik alle vergeelde oppervlaktes mee schoon
Je moet het alleen niet dagelijks gebruiken,je haalt nl steeds een millimetertje eraf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel minder nog dan een millimeter ;-)
als het met citroensap niet lukt zou je dit nog kunnen proberen meng een half kopje bleekwater driekwart kopje soda 4 kopjes warm water dit met een doekje insmeren en laten weken na 2 uur afnemen met een sopje en daarna af nemen met water en een scheutje azijn of citroen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het eens met een papje van zuiveringszout en water .Werkt ook voor vergeelde tuintafels stoelen ed.
Goed inwrijven en een tijdje laten zitten daarna afwassen met warm water.
Zonodig herhalen.