waar koop je theezakhouders?

niet online maar echte winkel van die thee zak houders die aan je kopje thee hangt dus niet die liggende.

Picture for question
Ritsuka
9 jaar geleden
volgens mij laatst bij de Xenos of Action gezien
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Liggen bij Action, bij de plastic huishoudelijke meuk (bij de broodtrommels, bakjes enz)
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Wat moet je er mee? Dan drink je uit je mok en glijd het thee zakje zo je kraag in...

Het beste antwoord

Een jaar geleden waren ze bij de Action te koop. Je zou kunnen vragen of ze die nu nog hebben.
En anders alle andere huishoudelijke zaken langsgaan: Blokker, Xenos, Big Bazar, Marskramer, en dergelijke.
Amadea
9 jaar geleden
19belle87
9 jaar geleden
gewoon bij de action dus nooit opgemerkt ;P maar 60 cent