Leen bakker

Toegevoegd na 3 minuten:
Woon Square

Bergen op zoom
Eindhoven
Heerlen
Middelburg
Nieuwegein
Oosterhout (N-BR)
Oss
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikea je hebt daar veel keuze het is een goede kwaliteit en het is goedkoop
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkoop : Ikea, Leen Bakker, Roller
Nog goedkoper : Marktplaats. (Wel zelf afhalen meestal)
En als je geluk hebt : de kringloopwinkel. Maar vaak wel iets duurder dan Marktplaats. Maar wel weer met mogelijkheid voor bezorging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pallen

Porta
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont maar bij de Westfriese Beurs in Oostblokker (nabij Hoorn) heb je de keuze uit honderden bankstellen en nog veel meer !
Zoveel nieuw als 2dehands.
Zie de link !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seats & Sofa's. Het enige grote nadeel hiervan is echter dat ze niet bezorgen en je het zelf moet meenemen.