wat voor tweepersoons slaapgelegenheden/bedden zijn er voor kleine ruimtes, dus om ruimte te besparen?

Toegevoegd na 1 uur:
Nog even voor de duidelijkheid het gaat om iets waar twee personen naast elkaar kunnen liggen dus niet boven elkaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.7K

Het beste antwoord

Het tweepersoons-slaapbankje. Overdag zitten, 's nachts pitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je er aandelen in dat je het met zo'n leuke reclameleus brengt :D ja had ik ook al aan zitten denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, dat vloog vanzelf uit m'n toetsen....;) maar het lijkt mij inderdaad de beste optie als je kleinbehuisd bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verhip zo'n toetsenbord wil ik ook :)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan niet, zit patent op:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
damn :S

Andere antwoorden (6)

De meest efficiente is zonder twijfel het stapelbed, de één in het bovenste bed, de ander in het onderste bed. Neemt qua breedte niet meer ruimte in beslag dan een gewoon 1-persoonsbed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook heel klein behuisd gewoond. Ik had van de Ikea een hoogslaper 2 pers. bed. Er onder had een bureautje en een hoop ruimte over. Als je het bed netjes houdt kan je er lang plezier van hebben.

ps. ik had zelfs een klein tvtje in de bovenhoek (dus boven het bed) gehangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
\Er bestaan onderschuifbedden,dus je hebt een eenpersoonsbed en daar onder zit nog een bed(net of het laden zijn .Als je die er onderuit trekt heb je een tweepersoons bed.Lekker makkelijk voor klein behuisde.Ik heb er zelf een.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interieurontwerpster zegt: als de ruimte hoog is kun je de hoogte gebruiken!
Je timmert het bed tussen twee muren op 2,2 m . De ruimte eronder kun je dan gebruiken voor een zit activiteit: studeren, TV kijken enz..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een onderschuifbed aanschaffen, dit kun je overdag wegschuiven waardoor je meer ruimte hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook een 2-persoons opklapbed kopen, dan hou je ook overdag je ruimte en 's avonds klap je het naar beneden.
Ik neem aan dat ze bij alle goede beddenzaken te koop zijn.
De tweede link is er een om zelf een 2-persoons opklapbed te maken