Wie weet waar ik papier voor de ouderwetse waterverdampers kan krijgen.

Je kent ze wel die ouderwetse waterverdampers met een ruitjesmotief. Daar zit papier in (23 x 32 ) en dat dient maandelijks te worden vervangen. Nu ben ik opzoek naar dat papier maar heb geen idee waar ik dat kan krijgen. Iemand een idee?????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Rieneke1
13 jaar geleden
bij de stofzuigerspecialist?
die verkoopt ook filters en dergelijke.

Het beste antwoord

Bij mij in de winkel, in de Marskramer!
Ze liggen in het vak van de plastic zakken, onderaan in het midden.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blokker wellicht, Die verkoopt die verdampertjes ook nog.
Je kunt zo overigens ook uitstekend vervangen door een lapje (wasbaar) dik vilt.
Zonder papier moet je ze volgens mij ook kunnen gebruiken, alleen verdampen ze dan wat minder snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de markt, bij de kraam met stofzuigerzakken e.d.