www.lageprijskeukens.be zeer goede prijs en kwaliteit .Prijzen staan vermeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

kook&co, potten en pannen, dille en kamille

Toegevoegd na 28 seconden:
ook bij de ikea zijn goede keukenspullen te koop

Toegevoegd na 6 minuten:
oh volgens mij heb ik je vraag verkeerd begrepen aangezien de reacties na mij ervan uit gingen dat je een winkel bedoelt waar ze keukens verkopen. Ik dacht dat je bedoelde waar je keukenspullen kunt kopen. Overigens, bij de IKEA kun je goede en niet zulke prijzige keukens kopen en zelf samenstellen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd. Ik zag dat bij sommige keukenwinkels veel snufjes te koop waren voor belachelijke prijzen die ik 4 jaar terug al bij ikea zag! Weliswaar in een iets ander jasje, maar toch!
Die heeft onwerkelijk heel veel voor de inrichting voor
de keukens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ferdinand Bolstraat 66-68
1072 LM Amsterdam
+31 (0)20 671 22 30
Dok Cookware http://www.depassage.nl/cms,14,DOK_Cookware.aspre in Den Haag. Zeer uitgebreid! Heel leuk om daar rond te kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je zo iets bedoeld om een keuken aan te schaffen, kan ik je alleen de tip geven: let op de kleine lettertjes in een aankoopcontract. op een showroomkeuken heb je bijvoorbeeld geen garantie. Vraag ook naar de mogelijkheden als er iets achteraf aangepast of hersteld moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga voor de ikea. Dan kun je na het uitzoeken via hun een bedrijf inhuren die hem plaatst.
Ik vind die praktische snufjes van ikea erg handig en de ikea is niet duur! En oog voor milieu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betrouwbare en goede keukenwinkels worden door de KGG geselecteerd. Ook vakmanschap en prijs worden beoordeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste winkel voor alles in de keuken, van pollepel tot fornuis, is Duikelman, Amsterdam. Als je er gaat kijken, raak je vanzelf geïnspireerd!
Geen idee waar je een goede keuken koopt. Maar waarom niet zelf een ontwerp maken en samenstellen met spullen van verschillende leveranciers? Tja, anders kun je ook gewoon naar Ikea, daar heb ik ook redelijke dingen over gehoord. Succes.