waarom maakt mijn koelkast zo'n vreemd geluid?

zie hier voor uitleg: http://www.youtube.com/watch?v=HyLGYLMgRCQ
Keuken is net nieuw, en ik vraag me af of we dit moeten accepteren. De gehele dag maakt de koelkast een raar zoemend geluid.

12 jaar geleden
in: Interieur
1.6K

Het beste antwoord

Nee, dat hoef je niet te accepteren. Hij hoort sowieso niet de hele dag te koelen, en die herrie hoort ook niet. Keukenhome hoort een mannetje langs te sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

koelt de koelkast nog wel goed?
Veel koelkasten begeven het ook als het warmer weer is doordat ze harder moeten koelen.. dan is vaak de thermostaat kapot. Maar als deze gewoon nog goed koelt zou ik me niet druk maken hoor!