doet ikea ook aan online bestelling+bezorging?

ikea bekendste winkel waar je meubels etc kan kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.4K
paulus811
11 jaar geleden
zie http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/interieur/online-dingen-bestellen-ikea.310659 Nee dus

Het beste antwoord

Ja, dat is mogelijk wanneer je "Ikea Business" klant bent. Dan kun je via een speciale website bestellen en laten bezorgen. Aan "Ikea Business" klant zijn zitten geen kosten verbonden, het enige wat je nodig hebt is een bewijs van inschrijving van kvk niet ouder dan een maand (en een legitimatie).
http://www.business.ikea.com/nl-nl/

Het bestellen via internet gaat in de toekomst zeker wel gebeuren!! Maar daar is verder nog niks over bekend, wanneer en hoe dat gaat gebeuren. Maar dat het gaat gebeuren is zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online bestellen lukt nog niet, bezorgen wel:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee , je zal er zelf heen moeten,uiteraard als je daar wat koopt wordt het wel thuis bezorgt,al moet je dat wel betalen,je kan wel kijken of iets op voorraad is,ik zou zeggen trek er een dagje voor uit en ga gezellig winkelen.
Shopse.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd en als je vroeg gaat ook nog een lekker ontbijten voor een eurie en ff lid worden en je krijgt nog gratis koffie en thee ook!!! Super toch? I love ikeaaaa!!!
+