Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang gaat ongeveer 1 wierook stokje mee?

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
4.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is echt wel verschillend.
Ikzelf heb kleine en grote kleine wierookstokjes.
Dat is van een half uur tot ruim een uur dat ze branden.
Ik heb ook wierookkegeltjes die branden van boven naar beneden op en die geur gaat omhoog ipv 1 kant uit.
Kreeg ik van me moeder in een heel mooi houdertje.
Ik heb ook een echt mooi bewerkte houten wierookhouder uit een derde wereld winkel.
Echt een aanrader om daar te kijken en voor verschillende wierookgeurtjes kan je zelfs bij de Xenos en Blokker terecht.
Ik vindt zelf wierook met vanille lekker ruiken.
Niet zo indringend.
Ik krijg wel commentaar van m'n moeder(ze krijgt er hoofdpijn van zegt ze)en m'n broer(die vindt het stinken)^_-

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik gebruik de wierook stokjes van de xenos en die branden ongeveer 20 a 30 minuten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij ligt de gemiddelde brand tijd tussen de 20 en 30 minuten, mede afhankelijk van de hoeveelheid tocht in huis.
Daarnaast is de lengte van het wierook stokje van invloed op duur. De door mij gebruikte wierook stokjes hebben een brandbaar gedeelte van 16 cm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die ik vroeger had ongeveer 45min. (van de Xenos) de lengte van tijd is wel afhankelijk van de keren dat je het aansteekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding