Wat zijn standaard maten voor een hoekbank?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zijn er geen standaard maten. Als je een hoekbank wilt kun je het beste in een winkel kijken wat voor model/soort hoekbank wilt, en dan kijken wat de maten zijn (en dus kijken met de ruimte die je ervoor hebt)
jc54
11 jaar geleden
In een goede meubelzaak is een hoekbank zo samen te stellen, dat deze aan de afmetingen van jouw ruimte voldoet. Het zijn meestal de "tweederangszaken" die standaardmaten hanteren.

Antwoorden (2)

Daar zijn geen standaardmaten voor.
Kijk maar in een meubelwinkel.
Er zijn hele grote hoekbanken en hele kleine hoekbanken.
Er zijn hoekbanken met uitschuif leuningen en hoekbanken met losse
voeten banken en met vaste voetenbanken.
Er zijn hoekbanken met veel zittingen langs elkaar en hoekbanken
met weinig zittingen.

Geen standaarmaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was het maar waar(wij zijn fabrikant)dat er standaard maten waren voor hoek banken.
Ze zijn er in allerlei maten en waarom? om dat bijna geen kamer het zelfde is,en iedereen zijn bank op een andere plaats wil zetten.
burgos