Wat is een goede methode om (grote) posters op te hangen zonder schade aan de muur?

Van die plakdingen (ziet eruit als kauwgom) van Pritt (geloof ik) werken wel maar als je ze na een tijdje verwijderd beschadigen ze de muur toch enigszins. Iemand een goed alternatief?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Antwoorden (2)

Command posterstrips hebben een sterke kleefkracht, zijn schoon verwijderbaar en beschadigen muur en poster dus niet. Verkrijgbaar in een verpakking van 12 strips.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop bij Ikea wisselijsten in posterformaat (wij hebben ze ook) en hang de lijst op. Als je dat zelfs niet wil zou je nog kunnen overwegen om zo'n railsysteem op te hangen bovenaan de muur zodat je alleen daar boorgaatjes hebt en niet midden op de muur.