Wie weet een betrouwbaar adres voor het kopen van een echt Oosters tapijt? Geen namaak svp!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
2K

Het beste antwoord

Ik heb zeer goede ervaring met Xcarpets (www.xcarprts.nl). Groot assortiment volledig online! Duidelijke website en erg concurrerende prijzen! En vooral heel transparant, want ik de winkels roept iedereen maar wat. De tapijten in traditionele winkels zijn nl vaak niet voorzien van prijs.

Maar wat wij heel prettig idee vonden, is dat je 30 dagen retourrecht hebt bij xcarpets! Dus je krijgt volledig geld terug als het niet bevalt. In de winkel kregen we te horen dat we binnen 2 weken alleen maar konden ruilen. Dat vind ik een groot risico, want het is best een investering. En als het thuis toch niet staat, dan hadden we in ons geval bijna 1500 euro uitgegeven en hadden we een tapijt dat niet 100% naar onze smaak was.

Ons tapijt ligt er geweldig bij trouwens. Ik kan het dus iedereen aanbevelen! Je kunt trouwens heel makkelijk met ideal betalen. Bij carpetvista moet je creditcard hebben. En carpetvista is meestal duurder want hun kwaliteit is lager (minder knopen bij zieglertapijten bijvoorbeeld).

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor jullie waardevolle reacties. Ik heb uiteindelijk een zeer mooi oosters vloerkleed gevonden bij www.xcarpets.nl ,dit stond trouwens verkeerd gespeld maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden. Naast dat ze er veel keuze hadden, vond ik het prettig om de garantie te hebben om het kleed terug te sturen als ik het niet mooi zou vinden. Dit is gelukkig niet het geval gebleken. Helemaal blij en ik geniet er ieder dag van!! Ook gewoon met mijn eigen internetbankieren betalen was voor mij een voorwaarde omdat ik geen creditcard heb. Mijn moeder heeft er inmiddels ook een kleed gekocht. Groetjes Sam

Andere antwoorden (2)

Bij Carpet Vista bijv., maar er zijn er meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die vind je bij PEREZ Perzische Tapijten - hoofdkantoor Tilburg

In Tilburg, slechts 5 minuten ten zuiden van de Efteling, is het hoofdkantoor (hk) van Perez Perzische tapijten B.V. gevestigd. Tevens beschikt Perez in dit pand over haar centrale showroom (ca. 8.000 m2). U vindt hier méér dan 55.000 tapijten in voorraad. Van modern tot antiek, van klein tot zéér groot, zjide, wol, verschillende structuren én in alle prijsklassen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Andere vestingen van Perz vind je in:

Perez Heemstede
Perez Voorschoten
Perez Webshop
Perez Amsterdam
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb enorm goede ervaring met www.xcarpets.nl ! Heel veel tapijten van allerlei soorten, maten en kleuren gewoon online verkrijgbaar. Ben daarvoor ook in veel winkels geweest, maar daar vraagt iedereen absurde prijzen voor hetzelfde tapijt! De tapijten in de winkels zijn bovendien niet van een prijs voorzien en dus is de prijsstelling altijd heel vaag. Bij Xcarpets zijn alle prijzen gewoon online direct te zien en vaak enorm afgeprijsd. Mijn grote Nain tapijt van 3 bij 4 meter werd de volgende dag na bestelling via UPS thuisbezorgd met echtheidscertificaat en al. Groot voordeel is trouwens ten opzichte van traditionele winkels dat je bij Xcarpets 30 dagen geld-terug-garantie hebt. In de winkels mocht ik na een week eventueel alleen maar "ruilen"! xcarpets.nl
Kan ik je dus van harte aanbevelen! Groetjes,
Miranda