Hoe kom ik aan een scharnier voor een glazen deur van een Pastoekast? De leverancier die dit type aan Pastoe leverde is failliet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Een mogelijkheid is rommelmarkten afgaan en de kringlopen,en daar maar hopen dat je wat tegen komt.
Of kijken voor een zelfde soort kast op marktplaats,die dezelfde scharnieren heeft.
Kijk of je nergens een opknappertje kunt kopen,voor de onderdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je deze fabrikant bedoeld neem even contact met ze op

UMS Pastoe bv
Rotsoord 3
Postbus 2152
NL-3500 GD Utrecht
Nederland

Toegevoegd na 1 minuut:
misschien weten hun een oplossing of leverancier