Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkoop een boxspring kopen?

ik ben op zoek naar een goedkope boxspring 140x200, maar ik kan ze nergens vinden voor minder dan 300 euro. Weet iemand waar je goedkoop een boxspring kan kopen met hoofdboard en matras?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een boxspring is erg duur en dit niet voor niets.. Misschien dat je een keer geluk treft met een aanbieding maar een boxspring onder de €300,- die van degelijke kwaliteit is zul je niet (snel) vinden.. Dit uit eigen ervaring met het kopen van een boxspring en voldoende onderzoek hierna gedaan hebben

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zelf heb ik een boxspring bij de wehkamp van 250,- op vergelijkwebsites zoals beslist dot nl vind je een helehoop boxspring bedden in allerlei prijsklasses

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn persoonlijke ervaring is wel dat wanneer je wat zwaarder bent zoals ik, dan voel je de springveren wel als je je eigen omdraait enzo ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens op BVA Auctions, daar gaan heel vaak Boxsprings voor weinig weg... Let wel dan je nog 16% veilingkosten over het bedrag moet betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding