Bestaan er behalve glazen deuren/wanden en gordijnen nog andere opties voor het afsluiten van een douchecel?

9 jaar geleden
in: Interieur
Amadea
9 jaar geleden
Een gewone deur.
Antoni
9 jaar geleden
Of zo'n houten half deurtje (waarbij het hoofd en de voeten van de doucher nog zichtbaar zijn voor een "buitenstaander"), of twee houten klapdeurtjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
soort van kralen gordijn van sponzen die je zowel horizontaal als verticaal aan elkaar vastmaakt lijkt me wel enorm origineel.
Amadea
9 jaar geleden
Dat wordt dan loodzwaar en zal afscheuren. Want sponzen nemen veel water op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
met natuursponzen (hier loopt het water relatief snel weer uit als de spons verzadigd is gezien de relatief open structuur) is dat een stuk minder dan met de vierkante ´raamzeem´ sponzen. wellicht is de bovenkant van de spons te behandelen met powertex (textiel verharder) en kan het ophangen aan brede linten (al dan niet door een langwerpig oog of 'slagring' het scheuren voorkomen. (btw, mijn reactie was overigens niet al te serieus bedoeld, maar je hebt idd een punt!!!) ;-)

Het beste antwoord

Door (dunne) muurtjes strategisch te plaatsen kan je ook een spatwaterdichte afscheiding maken. Met een gootje voor de ingang als afvoer houd je keurig al het water uit de omringende ruimte (badkamer?)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt ook een muurtje plaatsen van glasblokken werkt prima en decoratief