weten jullie welke stoel dit is?

Ik ben op zoek naar de naam van een model stoel. Het is een stoel voor in de woonkamer. Beetje een campingstoel model, maar met armleuningen en is wat laag. Verder is de stoel gestoffeerd (leer). Zoiets als in de afbeelding, maar dan met armleuningen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
1.3K
Antoni
9 jaar geleden
Staat dat niet vermeld op de website waar je deze foto vandaan hebt? Als dat niet zo is, dan kan je de foto eens uploaden bij Google Afbeeldingen en dan kijken of je een resultaat vindt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, staat er niet bij! Het is wel een ander model als deze hoor, het lijkt er op. Zal het wel even proberen trouwens :)
Antoni
9 jaar geleden
Ik heb het antwoord al gevonden. Het is de Kare Design Lounge Stoel Butterfly.
Antoni
9 jaar geleden
Ik zie nu pas goed dat je een andere stoel zoekt dan die op de foto. Gelukkig heb je inmiddels zelf het juiste antwoord gevonden.

Antwoorden (1)

Dit is de Kare Design Lounge Stoel Butterfly.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ofwel de vlinderstoel.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat weet ik, maar ik zoek niet deze stoel. Ik ben op zoek naar zo'n soort model, maar dan met armleuningen. Mijn vraag was eigenlijk of iemand weet hoe dat model heet met armleuningen. Heb hem ergens zien staan een keer maar kan zo een nergens vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb hem nog gevonden hoor! Het is de montis chaplin
Antoni
9 jaar geleden
De hoofdvraag "weten jullie welke stoel dit is?" in combinatie met de foto is wat verwarrend, voor mij blijkbaar in ieder geval... Ik ging iets te enthousiast meteen op zoek naar een antwoord, zonder eerst de toelichting goed te lezen... Goed dat je zelf het antwoord dat je zocht nu toch hebt gevonden!
Amadea
9 jaar geleden
De Montis Chaplin lijkt totaal niet op de stoel uit de vraag, littleherb. Dat is een eetkamerstoel op normale hoogte, met stoffen zitting.