Wat is dit voor doosje?

Dit doosje is gevonden tussen de spullen van mijn opa. We hebben geen flauw idee wat het is en waar het voor dient.
Het doosje is rechthoekig, ong 20cm lang en 10-15cm breed.
Je kunt het doosje openklappen mbv een statief (zie foto) en dit kan versteld worden waardoor het klepje met het glas platter of steiler ligt.
Iemand enig idee? We zijn ontzettend nieuwsgierig!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

zoals ik het kan bekijken is het geen doosje maar een fotolijstje wat je ook eventueel mee kunt nemen en op je hotelkamer ofzo op je nachtkastje zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het het restant kan zijn van een oud reiswekkertje, waar helaas het klokje uit is verdwenen. Dergelijke klokjes kon je als een gesloten doosje meenemen, en op het logeeradres uitklappen en in 1 of meer standen zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Da's ook het eerste waar ik aan dacht, +van mij.