De tosti dampt nog als hij net uit het hete ijzer komt, dan beslaat de tafel, door het vocht uit de tosti. Leg er de volgende een bordje onder, dat bespaart je vetvlekken op je tafel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Interessanter dan de vraag naar het waarom is misschien wat je kunt doen als die witte vlek er eenmaal is. Het antwoord: smeer de plek goed in met een beetje boter.Zo deden we dat vroeger als student-op-kamers.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@niepoort "Het antwoord: smeer de plek goed in met een beetje boter." Vraag:
met boter is dit margarine, halvarine of bedoel je echt 'boter' als in roomboter?