waarom vertoont mijn houten vloer die 16 jaar geleden gelegd is, opeens een hele grote openingen in de voeg?

houten vloer, grote opening, grote voegen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

kan aan heel wat verschillende ding liggen. nieuwe cv-installatie, isolatiewerken, ... het vochtgehalte in je woning is heel belangrijk voor het krimpen en uitzetten van de vloer. mijn parket ligt in de winter bijna helemaal los van elkaar in de zomer vast tegen elkaar aan reden: je stookt je huis droog dus krimp. het is de laatste erg droog buiten en koud dus in huis een lage vochtigheidsgraad.