Waar worden goedkoop WC brillen verkocht in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
Wat is jouw definitie van goedkoop?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de xenos.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Action, markt. xenos, bouwmarkt, blokker ; overal zijn goedkope en duurdere wc-brillen te krijgen. Over het algemeen geldt hoe goedkoper, hoe slechter en hoe eerder ze kapot zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de Action zoals ook door Marleen genoemd.
€9,98 en dan heb je een nieuwe.

Antwoorden (2)

Bij SaniSale, Haarlemmerdijk 168. Het adres voor topkwaliteit sanitair tegen de beste prijzen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SaniSale is zeker niet goedkoop maar wel redelijk geprijsd v.w.b. A merken.
Ligt er aan wat je precies zoekt natuurlijk, maar als de prijs het enige punt is, zou ik eens bij de Kringloopwinkel gaan kijken.
De ene kringloop is de andere niet en niet ieder kringloop heeft een afdeling of hoek waar ook wel 'bouw'-spullen of zelfs sanitair te koop is, maar Amsterdam is groot, er zijn dus vast ook veel Kringloopwinkels en voor de zekerheid zou je eerst kunnen opbellen om het even te informeren.

Er zijn ook altijd nog de bouwmarkten die niet duur zijn, maar dat is nieuw en niet duur en dat komt vaak uit op mindere kwaliteit.

In de tweedehands- en Kringloopwinkel worden oude spullen verkocht die soms van hele goede kwaliteit zijn , maar iig niet nieuw en dus vaak van een betere kwaliteit dan het goedkope[re] aanbod in ander winkels.

Succes!