Hebben de sleuven aan de zijkanten van een opiumtafel ergens voor gemaakt of is dit alleen maar decoratie?

Iemand meer info over gebruik en historie??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
3.4K

Antwoorden (1)

moeilijke vraag, ik kan geen antwoord vinden, en heb echt goed gezocht.

Maar wat je kunt doen is naar een antiekair gaan, en daar de vraag stellen. Een kunsthistoricus zou het antwoord ook moeten kunnen vinden. Hopelijk loopt er een rond hier op goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vader is altijd antiquair geweest en weet het ook niet :).... Daarnaast heb ik zelf ook al redelijk wat gegoogled maar kan het nergens vinden! (zowel in het Nederlands als Engels) Ben benieuwd wie wat meer weet!