Als je een oorworm door het toilet spoel, kan hij dan terug kruipen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Ivana
12 jaar geleden
Is dit de vraag van iemand die griezelt van oorwurmen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ze dood eng, durfde daarna bijna niet op het toilet te gaan zitten, dus de volgende keer gaat hij in de tuin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze doen echt helemaal niks behalve andere enge beestjes opeten.

Het beste antwoord

Die spoelt gelijk door naar het riool, ook al zou hij ergens kunnen blijven hangen komt hij nooit door de stankafsluiter (het water wat in de pot blijf staan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee hoor, die verzuipt.