Kan ik nog decemberzegels van vorig jaar gebruiken?

of moet dan ik extra zegels bijplakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

De decemberzegels van vorig jaar kun je gewoon, zonder bijplakken gebruiken. Op de zegel staat het woord "december" in plaats van een waarde-aanduiding. Ze blijven steeds geldig voor het versturen van kerstpost, ongeacht of het tarief is gewijzogd. Net zoals zegels met een "1" altijd geldig blijven voor het versturen van een envelop tot 20 gram. Decemberzegels van voor 2010 met een waarde aanduiding in centen) kun je ook nog gebruiken maar die moet je wel bijplakken tot het geldende tarief (dit jaar: € 0,36)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, je kunt ze nog gebruiken. Maar bijplakken is nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zegels hebt met een 1 erop zijn ze gewoon geldig en hoef je niet bij te plakken.