Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn gaskachel stond op de waakvlam en na 2 weken niet thuis zijn vond ik een plasje water bij de gaskachel? Moet er ergens opnieuw water in?

Heeft een gaskachel ergens water in, en moet ik het heropvullen, of moet ik een loodgieter bellen ofzo om het correct te doen? Ik denk niet dat het water van ergens anders kan komen.

Toegevoegd na 55 seconden:
Ik vergat te vragen HOE het water er kwam en of er een lek zou kunnen zijn die gedicht moet worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je echt een kachel of zoals ze hier in het dialect een cv-installatie een kachel noemen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een paar keer heel erg slecht weer geweest, met heel veel regen en wind, mogelijk dat er toen wat regenwater door de schoorsteen/afvoer, naar binnen is gekomen en doordat de gaskachel maar op de waakvlam stond, is dat niet verdampt.
In een gaskachel zit nooit water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok bedankt, zal wel van het slechte weer geweest zijn dan want het kan niet van ergens anders gekomen zijn dacht ik ;).

Andere antwoorden (1)

In een gaskachel zit geen water, dus het kan niet uit de kachel zijn gedruppeld. Staat er misschien een plant op de schoorsteenmantel, die teveel water heeft gekregen van degene die jouw huis verzorgde toen je weg was?
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding