Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uit de straal van de kraan naar mijn bad komt bijna geen druk meer maar als ik hem boven 50C doe dan weer wel hoe komt dit?

Als ik de kraan an mn bad aan doe komt er maar een klein straaltje hoe hard ik hem ook zet. Maar als ik hem bovn de 50 graden celcius doe dan doet de kraan het gewoon normaal. Hoe komt dit? De douche doet het trouwens wel. Dar komt een normale hoeveelheid water uit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je kraan kapot is wordt het water niet goed gemengd. Het lijkt erop dat in dit geval de koudwaterkant van je kraan niet goed werkt. er is niet genoeg druk in deze kant om voldoende koud water te leveren. vraag jij water van boven de 50 graden, dan zal je geiser of boiler (al) het water leveren. deze kant van de kraan lijkt dus wel te werken.

(wat gebeurd er als je alleen de warmwaterknop open zet? hetzelfde als bij de douche?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding