Wegens buitenrenovatie van de flat moest de zonwering er af. We zouden gelijkwaardige terugkrijgen. Is niet gebeurt. Wel slechtere.Wat nu te doen?

Woningstichting wil er niet aan dat we mindere zonneschermen hebben gekregen en toch is het zo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

acht indienen bij de woningbouw..
en ga een langs bij een rechtswinkel bij je in de buurt, en vraag daar gratis advies wat je kan doen..
en anders contact opnemen met de ombudsman...

Toegevoegd na 56 seconden:
acht - klacht
maak van iedere brief je je stuurt en krijgt een copy..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er wordt werk van gemaakt

Andere antwoorden (2)

Je zal moeten kunnen aantonen doormiddel van bijvoorbeeld een expert dat je een slechtere zonnewering hebt terug gekregen. Als je dat hebt zorg dan dat je medestanders hebt. Vraag andere buurtbewoners jouw bezwaar brief mede te ondertekenen. Stuur deze aangetekend.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de woningbouwvereniging geen gehoor geeft n.a.v. jouw klacht dan moet je als het goed is je eigen inboedelverzekering inschakelen en het probleem voorleggen.
Grote kans dat zij je hiermee verder helpen en contact opnemen met de woningbouwvereniging.