hoe komen mollen op een eiland?

ik zie molshopen op een eiland, hoe komen zij daar? het water erom heen heeft een diepte van 5 tot 10 meter.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Antwoorden (1)

Mollen kunnen zwemmen. Niet zo goed dat ze op de Waddeneilanden kunnen komen, want die afstand is te ver. Maat dat zijn dan ook de enige Nederlandse gebieden waar géén mollen voorkomen.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had geen idee dat mollen kunnen zwemmen. Of ook een tijdje boven de grond kunnen/willen verblijven. Goed filmpje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mooi antwoord, puik filmpje. +