Worden alle brievenbussen van postnl niet meer geleegd op zondag?

Vroeger nog wel, maar sinds dit jaar ook nog?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
57.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, bij ons in Breda niet meer. Dan is vrijdag de laatste dag van de week, en dan maandag pas weer. Ik had altijd begrepen dat dat overal is.Het rondbrengen van de post naar de mensen toe is dan van dinsdag tm. zaterdag. De maandag is afgaschaft als bezorgdag.
Ritsuka
9 jaar geleden
Als he om rouwpost gaat, dat kan ik het weekend wel opgehaald worden, overige post moet je wachten.
Ritsuka
9 jaar geleden
ik moet natuurlijk in zijn,

Antwoorden (1)

Nee, op zondag niet meer.
De oranje brievenbussen worden elke dag leeggemaakt, behalve in het weekend. Op de brievenbus kunt u lezen wanneer de laatste lichting is geweest.

Vrijwel alle poststukken die u voor de buslichting op de bus doet, worden de volgende werkdag bezorgd:
•Maandag tot en met vrijdag op de bus gedaan?
Bezorgd op: de volgende dag, overdag
•Zaterdag of zondag op de bus gedaan?
Bezorgd op: dinsdag, overdag
SimonV