Ik verhuur mijn huis; mag ik aan de huurder per 01-07-2015 huur verhogen met 5%?

Inkomen huurder is>45.000 Euro

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Dat mag maar met 2,5% want jij bent een particulier een geen wooncorporatie oid en hoeft geen bedrag aan de staat af te dragen zoals zij.

Toegevoegd na 1 minuut:
en jij mag ook niet bij de belastingdienst zijn inkomen opvragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat antwoord is een beetje kort door de bocht. Wellicht valt die woning in de vrije sector en dan heb je helemaal niets met die regeltjes te maken. En zo zijn er nog wel wat dingetjes te noemen