Hoe lang overleeft een wesp in een stofzuiger?

Met openslang
Met half gesloten slang
Met gesloten slang

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
11.5K
Castle
8 jaar geleden
Als iemand opkomt met verslagen van onderzoeken betreffende dit onderwerp dan zou het me verbazen.
Rieneke1
8 jaar geleden
Valt niet te zeggen. Hoe hard zuigt de stofzuiger? Wat zuig je op, behalve de wesp?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kun je gewoon testen, wesp opzuigen en om de 5 minuten even met je hand in stofzuigerzak roeren, wordt je gestoken na weer 5 minuten opnieuw tot je niet meer gestoken wordt. En dat voor de drie situaties alhoewel ik daar geen verschil verwacht.
Wel even het antwoord melden want wij weten het ook nog niet.

Antwoorden (2)

Dat valt niet te zeggen, het hangt namelijk af van zoveel factoren.
- De leeftijd van de stofzuiger
- Hoe lang je al hebt gezogen met de stofzuiger
(beiden van invloed op de temperatuur in de stofzuiger zelf)
- Wat je allemaal al hebt gezogen met de stofzuiger: in een nieuwe, lege zak zal de wesp aanmerkelijk langer leven dan in een bijna volle zak waar je wasmiddel of glas mee hebt opgezogen).

Wat mijn moeder altijd deed was, nadat ze een spin of iets dergelijks had opgezogen, een prop keukenpapier of wc-papier opzuigen, dat zorgde er altijd voor dat het beestje er niet meer uit kon kruipen.
Als je dan meteen ook de zak in de grijze container buiten gooit zal je zeker geen last meer hebben van de wesp.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet bij een wesp rekenen op dagen!
Mogelijk nog langer.

Toegevoegd na 53 seconden:
Maakt niet uit of de slang nu open of gesloten is.