Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om een uitschrijving van Woonnet ongedaan te maken?

Tot mijn verbazing zag ik dat ik sinds vandaag ben uitgeschreven door Woonnet Rijnmond omdat ik mijn account niet heb verlengd.
Maar ik heb hier nooit email over gekregen om het te verlengen, waarschijnlijk is deze in mijn spamfolder terecht gekomen.

Ik vraag me af of Woonnet moeilijk gaat doen over een account dat 1dag verlopen is, het zijn tenslotte 9 opgebouwde inschrijfjaren.

Is er iemand bekend met dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
4K
Utrecht
8 jaar geleden
Ik zou het bij woonnet zelf navragen, niet hier.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het zal lastig worden om bij Woonnet Rijnmond zelf te klagen, want volgens hun website het volgende:
"Waar dient u uw klacht in?
U heeft de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de Bezwarencommissie Huisvesting regio Rotterdam. De commissie neemt alleen klachten over de bemiddeling van woningen in behandeling. Klachten over de regels of het beleid vallen daar niet onder."

Wellicht is er nog geen reden tot klagen aangezien de inschrijving vandaag pas verlopen is; maar dan zou ik maandag direct actie ondernemen en WR bellen om de situatie uit te leggen. Als je nadrukkelijk aangeeft te willen verlengen (en dat betaling geen enkel probleem is), dan is er zeker kans dat ze je welwillend zullen zijn.
Vraag dan ook wat de consequentie is voor je inmiddels opgebouwde jaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding