Onder welk afval, vallen de "blikjes" van Danerolles?

Ik doe de onder en bovenkanten bij het restafval (bij ons moet blik bij het restafval)
De rest doe ik bij het plastic afval omdat de binnenkant lijkt op hetzelfde materiaal als een melkpak. (Melkpakken mogen bij ons wel bij het plastic)

Mijn wederhelft zegt dat de hele verpakking in bij het restafval hoort.

En mijn moeder zegt dat de onder en bovenkanten bij het restafval moeten en de rest bij het oud papier.

Wat is nou correct?

8 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Blikjes van Danerolles vallen onder het restafval. Restafval is een verzamelnaam voor afval dat niet in een andere categorie valt, zoals papier, plastic, glas of grofvuil.
Bronnen:
4 maanden geleden